Reklamace
Obsah
Reklamace zboží
- Prodávající je vůči zákazníkovi odpovědný.
- Stížnosti vyplývající z porušení práv zákazníka zaručených zákonem nebo podle Obchodní podmínky měly být směrovány na následující adresu: NaturaWit PO BOX 16 Masarykovo nám. 43, 547 01 Náchod, info@naturawit.cz
- Cílem posouzení reklamace je klient povinen odeslat nebo doručit reklamované zboží, pokud je to možné připojit doklad o koupi.Zboží musí být doručeno nebo odesláno na adresu uvedenou v bodě 2.
- Prodávající se zavazuje, že reklamace bude vyřízená nejpozději do 14 dnů.
- V případě jakýchkoli nedostatků v reklamaci prodávající požádá kupujícího o jeho doplnění v nezbytném čase bez prodlení, nejpozději však do 7 dnů, od obdržení výzvy. Prodávající vrátí náklady kupujícímu.
- Formulář reklamace si můžete stáhnout zde: FORMULAR
Reklamace týkající se poskytovaní služeb elektronickými prostředky.
- Reklamace lze podat písemně na následující adresu: info@naturawit.cz
- Zákazník může sdělit prodávajícímu stížnost týkající se fungování obchodu a používání služeb.
- V reklamaci je kupující povinen uvést své jméno a příjmení,korespondenční adresu a popis problému. Prodávající se zavazuje vyřídit každou reklamaci do 14 dnů, pokud by to nebylo možné je povinen informovat kupujícího, kdy reklamace bude vyřízená. V případě jakýchkoli nedostatků v reklamaci prodávající požádá kupujícího o jeho doplnění v nezbytném čase bez prodlení, nejpozději však do 7 dnů, od obdržení výzvy.
- Formulář reklamace si můžete stáhnout zde: FORMULAR