Obchodní podmínky
Obchodní podmínky internetového obchodu Naturawit
I. Úvodní ustanovení
- Obchodní podmínky platí při nákupu a způsobu poskytování elektronických služeb a prodeje uskutečněného prostřednictvím internetového obchodu Naturawit przez NATURAWIT ADAM FURMAŃSKI SP. K. LILIOWA 9, 57-350 KUDOWA-ZDRÓJ.
- Obchodní podmínky jsou k dispozici na webových stránkách www.naturawit.cz, který uživatelům umožňuje získat, reprodukci a uchování obsahu tisku nebo uložení.
- Kontakt s poskytovatelem služeb je možné prostřednictvím:
- e-mailu na následující adrese: info@naturawit.cz
II. Definice
Termíny používané v obchodních podmínkách:
Pracovní dny – to jsou dny od Pondělí do Pátku.
Zákazník – fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační jednotka která je právnickou osobou, jejíž zvláštní ustanovení přiznává schopnost, která provádí objednávky v rámci obchodu.
Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)
Účet – součást internetového obchodu přiděleného danému zákazníkovi za jejichž prostřednictvím může zákazník provádět konkrétní akce v rámci obchodu on-line.
Obchodní podmínky – tento dokument.
Registrace – jednorázová činnost spočívající vytvoření přes Zákazník účtu, který byl vytvořen pomocí registračního formuláře poskytnuté prodávajícím na internetových stránkách obchodu.
Online obchod (obchod) – webové stránky, přes které zákazník může vytvořit objednávku.
Prodejce – NATURAWIT ADAM FURMAŃSKI SP. K. LILIOWA 9, 57-350 KUDOWA-ZDRÓJ DIČ: CZ686084481 ICO: 522887387.
Zboží – výrobky prezentované v internetovém obchodě.
Prodejní smlouva – smlouva o prodeji zboží, mezi prodávajícím a zákazníkem.
Služby – služby poskytované přes prodávajícího zákazníkovi v elektronické podobě ve smyslu ustanovení zákona ze dne 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Zákon o právech spotřebitelů – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827).
Zákon o poskytování elektronických služeb – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Objednávka – prohlášení zákazníka o záměru, které je zaměřeno přímo uzavřením smlouvy o prodeji, ve kterém jsou specifikovány zejména typ a pocet zboží.
III. Pravidla používání internetového obchodu
- Použití online obchodu je možné za předpokladu plnění prostřednictvím teleinformačního systému používaného zákazníkem, jsou to tyto minimální technické požadavky:
- Počítač s přístupem k internetu
- Přístup k e-mailu
- Prohlížeč Internet Explorer verze 11 nebo novější, Firefox verze 28 nebo novější nebo Chrome verze 32 nebo novější
- Povolení cookies a Javascript na webovém prohlížeči
- Používání internetového obchodu znamená každou akci zákazníka, což vede k obeznámení s obsahem obsaženým v Obchodě
- Zákazník je povinen zejména:
- Používejte internetový obchod způsobem, který nenarušuje fungování, zejména pomocí konkrétního softwaru nebo zařízení,
- Používejte internetový obchod způsobem, který není škodlivý pro ostatní uživatele zákazníka a prodávajícího,
- Použijte veškerý obsah obsažený v internetovém,pouze pro osobní potřebu,
- Používejte internetový obchod způsobem, který je v souladu s právním ustanovením na území České republiky, ustanovení obchodních podmínek, jakož i obecná pravidla pro používání internetové sítě.
- Všechna práva k obchodu, včetně autorských práv, práv duševního vlastnictví na jeho jméno, internetová doména, webová stránka obchodu, stejně jako formuláře a loga patří prodejci a jejich použití může být provedeno pouze způsobem určeným v souladu s předpisy.
IV. Služby
- Prodávající umožňuje používat internetový obchod zdarma, služby zahrnují:
- Prohlížení informací zveřejněných v online obchodu.
- Vedení účtu v obchodě online.
- Poskytování interaktivního formuláře, který zákazníkům umožňuje zadávat objednávky v obchodě Poskytování služeb Newsletteru.
- Zveřejnění výpisů o zboží v Obchodě.
- Indikováno čísle 1. služby jsou poskytovány prodávajícím 24 hodin denně, sedm dní v týdnu.
- Dohoda:
- Pro poskytování služeb spočívajících v prohlížení informací v obchodě je uzavřena na určitou dobu ukončení, když zákazník zavře webovou stránku obchodu.
- Pro poskytování služeb spočívajících vedení účtu v obchodě uzavírá se na dobu neurčitou a končí okamžikem, kdy zákazník požaduje smazat účet.
- Pro poskytování služeb spočívající v interaktivním sdílení formuláře, který zákazníkům umožňuje vytvořit objednávku v obchodě,uzavírá se po dobu určitou a končí při vytvoření objednávky.
- Služba newsletter je uzavřena na dobu neurčitou a končí, když zákazník požádá o smazaní jeho e-mailové adresy k odběru Newsletteru nebo odhlásí se pomocí odkazu nacházející se ve zprávě odeslané jako součást služby Newsletter.
- Pro poskytování služeb spočívajících v interaktivním sdílení formuláře, který umožňuje zákazníkům kontaktovat prodejce, je uzavřen po dobu určitou a končí, když je odpověď prodávajícího.
- Pro poskytování služeb spočívajících uvedení hodnocení na zboží v obchodě se uzavírá po dobu určitou a je ukončen v tu chvíli, kdy je přidáno hodnocení.
- Služba v internetovém obchodě je k dispozici po registraci. Registrace probíhá vyplněním registračního formuláře, který je k dispozici na jedné ze stránek. Podmínkou registrace je souhlasit s obchodnímy podmínkami a poskytnout osobní údaje označené jako povinné.
- Zákazník má příležitost obdržet obchodní informace od prodávajícího formou zpráv odeslané na e-mailovou adresu poskytnutou zákazníkem (služba newsletter) V tomto případě je nutné podat správnou e-mailovou adresu u nebo aktivujte příslušné pole v registračním formuláři nebo objednávkový formulář.
- Zákazník může kdykoliv zrušit souhlas se zasíláním obchodních informací. Newsletter zasílá prodávající pouze zákazníkovi, který se přihlásil. Zákazník má možnost umístit v obchodě individuální subjektivní prohlášení týkající se zboží nebo transakce. Zákazník prohlašuje, že má právo k tomuto obsahu, zejména autorská práva a práva související a průmyslového vlastnictví.
- Aby mohl být příspěvek zveřejněn, může být zákazník požádán o podání údajů,například e-mailové adresy.
- Prohlášení by mělo být napsáno srozumitelným způsobem, nesmí také obsahovat nezákonný obsah.
- Prohlášení nesmí být v rozporu s platnými právními předpisy, včetně práv třetí strany - zejména nemohou mít charakter hanobení, porušování osobních práv nebo jednání nespravedlivé konkurence.
- Zákazník umístí prohlášení do obchodu dobrovolně. Prohlášení je uvedeno na webových stránkách obchodu.
- Uvedením prohlášení zákazník souhlasí s použitím tohoto prohlášení a jeho zveřejnění prodávajícím a rovněž ve smyslu o autorském právu (Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83).
- Obchod má právo organizovat příležitostné soutěže a propagace, podmínky budou vždy poskytovány na webových stránkách obchodu.
- Akce v internetovém obchodě nepodléhají fúzi, pokud pravidla dané propagace nestanoví jinak.
V. Postup uzavření kupní smlouvy
- Informace o zboží poskytnutém na webových stránkách obchodu zejména jejich popisy, technické a funkční parametry a ceny, představují výzvu k uzavření smlouvy ve smyslu (art. 71 Civilního Kodexu)
- Podmínkou pro vytvoření objednávky je mít aktivní e-mail. Podmínkou vytvoření objednávky po telefonu je mít aktivní e-mail a telefon.
- Podmínkou odeslání objednávky po e-mailu je mít aktivní e-mailový účet.
- Warunkiem złożenia Zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
- Prostřednictvím objednávkového formuláře lze zadat objednávku 24 hodin, 7 dní v týdnu a objednávky po telefonunebo e-mailu lze podávat v pracovní dny od 8:00 do 15:00.
- Zadání objednávky se může uskutečnit prostřednictvím:
- Vyplnění elektronického objednávkového formuláře včetně údajů.Zákazník potřebuje k vytvoření objednávky: jméno, příjmení, místo bydliště, e-mailovou adresu a telefonní číslo.
- Využitím osobních údajů zákazníka získaných v důsledku předchozí registrace v obchodě (nákup za pomocí zákaznického účtu),
- Vytvoření objednávky telefonicky pomocí telefonního čísla poskytnutého prodávajícím na webových stránkách obchodu, včetně údajů zákazníka potřebné pro zpracování objednávky, zejména: jméno,příjmení, bydliště, e-mailovou adresu a telefonní číslo, ID produktu,název produktu, jeho množství, způsob dodání a způsob platby,
- Vytvoření objednávky zasláním e-mailu na e-mailovou adresu poskytovanou prodávajícím na internetových stránkách obchodu, včetně údajů zákazníka potřebných pro vytvoření objednávky, zejména: jméno a příjmení, místo bydliště,e-mailovou adresu a telefonní číslo, ID produktu, název produktu, množství, způsob doručení a způsob platby.
- Za účelem uzavření kupní smlouvy prostřednictvím internetového obchodu musí být vybrána forma objednávky, zboží, následné technické kroky založené na zobrazení zákazníkovi zpráv a informací dostupných na webových stránkách.
- Internetový obchod neprodává velkoobchodně. Objednávka vytvořená přes jednoho zákazníka na produkty v počtu větším než tři kusy, může být smazána nebo realizována na navržených podmínkách přes internetový obchod.
- Výběr objednaného zboží zákazníkem se provádí prostřednictvím jejich přidání do košíku.
- Po poskytnutí zákazníkem prostřednictvím internetového obchodu všechny potřebný údaje, které budou zobrazeny jasně a viditelně shrnutý v objednávce. Shrnutí objednávky budou obsahovat informace:
- popis předmětu objednávky,
- jednotku a celkovou cenu objednaných produktů nebo služeb společně s daní, včetně dodacích nákladů a případných dodatečných nákladů,
- způsob kontaktu s prodávajícím,
- zvolený způsob a datum platby,
- zvolený způsob doručení,
- dodací lhůta,
- kontaktní údaje zákazníka
- údaje do faktury
- Za účelem odeslání objednávky je nutné obsah akceptovat a potvrdit seznámení s "odstoupením od smlouvy ", poskytnutí osobních údajů označené jako povinné a stisknutím tlačítka "Odeslat objednávku".
- Zasláním objednávky zákazníkem je předložení nabídky prodávajícímu uzavření smlouvy o prodeji zboží, které je předmětem objednávky.
- Po vytvoření objednávky obdrží zákazník e-mail s potvrzením přijetí objednávky (včetně individuálního objednacího čísla) obsahující konečné potvrzení.
- Dále prodávající zašle na e-mailovou adresu poskytnutou zákazníkem elektronické potvrzení realizace objednávky (změna stavu objednávky na realizované), což představuje prohlášení prodávajícího o přijetí nabídky,uvedené v bodě 11 výše.
- Zákazníci, kteří objednávají v obchodě prostřednictvím telefonu nebo prostřednictvím e-mailu k zadání objednávky měli by:
- podat telefonicky nebo v e-mailu číslo produktu, název zboží, mezi výrobky umístěnými na webové stránce obchodu a jeho množství
- uveďte způsob doručení a způsob platby mezi způsoby doručení a platby poskytované na webových stránkách obchodu,
- poskytnuté údaje potřebné pro zpracování objednávky, zejména: jméno a příjmení, bydliště, e-mailovou adresu a telefonní číslo;
- Informace o celkové hodnotě objednávky podá prodávající vždy po dokončení celé objednávky a zákazník si zvolí způsob doručení a určí způsob platby nebo zasláním informací prostřednictvím e-mailu. V případě zákazníků, kteří jsou spotřebiteli ve smyslu (art. 22[1] Civilního Kodexu) prodávající vždy po vytvoření objednávky prostřednictvím e-mailu nebo telefonu zákazník potvrzuje podmínky zadané objednávky, která budou obsahovat informace:
- popis předmětu objednávky,
- jednotku a celkovou cenu objednaných produktů nebo služeb společně s daní, včetně dodacích nákladů a případných dodatečných nákladů,
- způsob kontaktu s prodávajícím,
- zvolený způsob a datum platby,
- zvolený způsob doručení,
- dodací lhůta,
- kontaktní údaje zákazníka
- údaje do faktury
- obchodní podmínky
- poučení o právu odstoupit od smlouvy
- Smlouva je uzavřena po odeslání zákazníkem (v reakci na potvrzení podmínek objednávky zaslané prodávajícím)na e-mailovou adresu prodávajícího na adrese který zákazník: přijímá obsah zaslané objednávky a souhlasí s obchodními podmínkami a potvrzuje pokyny o odstoupení od smlouvy.
- Zabezpečení, zveřejnění a potvrzení zákazníkovi ustanovení smlouvy o prodeji zboží,pošlete zákazníkovi potvrzení o objednávce na poskytnutou e-mailovou adresu přidáním faktury k dané zásilce zboží.
- Kupní smlouva je uzavřena v českém jazyce s obsahem v souladu s obchodními podmínkami.
VI. Doprava
- Dodání zboží je omezeno na území České republiky a uskuteční se na adrese uvedenou zákazníkem při objednání.
- Zákazník si může zvolit následující formy doručení objednaného zboží:
- Česká pošta
- Náklady na doručení jsou uvede v okamžiku vytvoření objednávky.
- Dodání se uskuteční okamžitě, nejpozději od 1-4 prcovních dnů od uzavření smlouvy v závislosti na zvolenou formu doručení.
- Prodávající je odpovědný za vady věcí v souladu s ustanovením z občanským zákoníkem. (art. 556 a 556.1 - 556.5 Civilního Kodexu)
- Při převzetí zásilky měl by zákazník zkontrolovat stav zásilky. Jestliže obal vykazuje známky poškození nebo otevírání, nebo obsah je poškozen, neměli by jste převzít zásilku, v přítomnosti je třeba sepsat zápis s doručovatelem.
VII. Cena a způsoby platby
- Ceny všech produktů v internetovém obchodě jsou hrubé mzdě a zahrnují DPH.
- Zákazník si může zvolit následující způsob platby:
- Bankovní převod
- Elektronická platba
VIII. Právo odstoupit do smlouvy
- Zákazník, který je spotřebitelem (čl. 22 [1]) občanského zákoníku, může odstoupit od něj bez uvedení důvodu do 14 dnů.
- Aby jste tento termín dodrželi stačí zaslat prohlášení před uplynutím platnosti. Zákazník může vytvořit vlastní prohlášení nebo může použít vzorové prohlášení o odstoupení od smlouvy.
- Termín 14 dnu, se počítá ode dne,kdy bylo převzaté zboží nebo od data uzavření smlouvy.
- Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitelem je vyloučeno v případě:
- je předmětem tohoto ustanovení produkt, který podléhá rychlé zkáze nebo má krátkou trvanlivost;
- je výrobek dodávaný v uzavřeném obalu, který po otevření obalu nelze z důvodu ochrany zdraví nebo hygienických důvodů vrátit, pokud byl obal otevřen po dodání;
- které jsou po dodání z důvodu své povahy nerozlučně spjaty s jinými položkami;
- smlouva uzavřenou prostřednictvím veřejné dražby;
- o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
- V případě odstoupení od smlouvy na dálku se smlouva považuje za neplatnou. To, co strany poskytly, je vrácené zboží beze změny, pokud nebyla v rámci běžného řízení nutná změna.
- Vrácení mělo by se uskutečnit okamžitě, nejpozději však do 14 dní. Zakoupený produkt měl by být vrácen na adresu prodávajícího.
- Prodávající okamžitě, nejpozději však do 14 dnů od přijetí prohlášení spotřebitele o odstoupení od smlouvy vrátí veškeré platby obdržené od spotřebitele.
- Pokud spotřebitel zvolil jiný způsob dodání zboží než ten nejlevnější obvyklý způsob doručení nabízený prodávajícím, není prodávajícím povinen vrátit spotřebiteli dodatečné náklady.
- Spotřebitel je zodpovědný za snížení hodnoty věcí vyplývajících z jejího použití způsobem, který přesahuje to, co je nezbytné.
IX. Reklamce zboží
- Prodávající odpovídá zákazníkovi, včetně zákazníka spotřebitele ve smyslu (art. 22[1] Civilního Kodexu, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Civilního Kodexu.)
- Reklamace vyplývající z porušení zákonem zaručených práv zákazníka,nebo podle těchto předpisů kontaktujte prosím: NaturaWit PO BOX 16 Masarykovo nám. 43, 547 01 Náchod, info@naturawit.cz
- Za účelem posouzení reklamace měl by zákazník odeslat nebo doručit zboží, pokud je to možné k němu přiloží důkaz koupi. Zboží musí být doručeno nebo odesláno na adresu uvedenou v bodě 2 výše.
- Prodávající se zavazuje každou reklamaci prověřit v čase do 14 dnů.
- V případě jakýchkoli nedostatků v reklamaci bude prodávající zákazníka kontaktovat do 7 dnů, od data obdržení žádosti odběratelem.
X. Reklamace týkající se poskytovaní služeb elektronickými prostředky.
- Zákazník může sdělit prodávajícímu stížnost týkající se fungování obchodu a používání služeb. Reklamace lze podat písemně na následující adresu: NaturaWit PO BOX 16 Masarykovo nám. 43, 547 01 Náchod, info@naturawit.cz.
- V reklamaci je kupující povinen uvést své jméno a příjmení,korespondenční adresu a popis problému.
- Prodávající se zavazuje vyřídit každou reklamaci do 14 dnů, pokud by to nebylo možné je povinen informovat kupujícího, kdy reklamace bude vyřízená. V případě jakýchkoli nedostatků v reklamaci prodávající požádá kupujícího o jeho doplnění v nezbytném čase bez prodlení, nejpozději však do 7 dnů, od obdržení výzvy.
XI. Ochrana osobních údajů
Uživatel uskutečňuje nákup v obchodě Naturawit, s registraci v obchodě souhlasíš se zpracováním osobních údajů (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.)jejíž spravcem je NaturaWit Adam Furmański ul.Liliowa 9, 57-350 Kudowa Zdrój. Tyto informace jsou pouze požitý pro realizaci objednávky, vystavení dokladu o prodeji (účtenka nebo Faktura) a k přepravě zásilky. Proto obchod Naturawit.pl má právo sdílet shromážděná data se svými partnery pouze pro realizaci objednávky. Každá osoba má právo zkontrolovat své údaje a opravit je. Jako součástí smlouvy s kupujícím je obchod oprávněn zasílat na e-mailovou adresu pozvánky pro vyplnění dotazníku prodeje. Průzkum se používá k posouzení názorů za provedenou transakci. Kupující může vyplnit dotazník dobrovolně.
XII. Mimosoudní způsob řešení stížností
Zákazník má možnost použit mimosoudní způsob řešení stížností a odškodnění použitím veřejných organizací nebo jiných.
XIII. Závěrečná ustanovení
- Řešení případných sporů vzniklých mezi prodávajícím a zákazníkem, kterým je spotřebitelem ve smyslu Civilního Kodexu, musí být předloženy příslušným soudům v souladu s ustanovením příslušných občanského soudního řádu.
- Řešení případných sporů vzniklých mezi prodávajícím a zákazníkem, který není spotřebitelem ve smyslu Civilního Kodexu, podléhá soudu, který má pravomoc z důvodu sídla prodávajícího.
- Ve věcech, které nejsou v těchto nařízeních upraveny, se použijí ustanovení občanského zákoníku, ustanovení zákona o poskytování elektronických služeb, ustanovení zákona o právech spotřebitelů a další relevantních ustanovení Polskiego práva.
- Obsah obchodních podmínek se může změnit. O jakékoliv změnách bude každý zákazník informován na webových stránkách. Obchodní podmínky obsahují obsah a datum jejich vstupu v platnost. Zákazníci, kteří mají účet, budou o tom dále informováni na e-mailovou adresu, kterou uvedli. Datum vstupu platnosti návrhů nebude kratší než 14 dnů od jejich data. V případě, že zákazník, který má účet a nepřijme nové nařízení je povinen tuto skutečnost oznámit prodávajícímu do 14 dnů od data oznámení o změně nařízení, jinak má to za následek ukončení smlouvy.